Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Cecilia - 14 januari 2011 09:22

Dagen började stressigt!!

Tandläkartid 7.40 på morgonen med barn är inte kul.

Jag är definitivt ingen morgon människa.Ligger gärna kvar i sängen om inget tvingar upp mig, så det gjorde jag ju i morse också...

Kanske några minuter för länge. Om jag inte hade snoozat klockan 4ggr så hade vi ju hunnit i tid.Nu blev vi ju bara 5 minuter sena men ändå   


Tider är inte heller riktigt min grej.. blir aldrig som man tänkt sig och har man 4 små barn (4 år, 3år & tvillingar som blir 1år i feb)så är det alltig något man inte räknat med som händer innan man ska iväg.

Dom som känner mig börjar nog lära sig. Den utsatta tiden + 45 minuter.


Nu ska jag tvätta och plocka undan lite. Sen blir det att åka till afären. Det ekar i kylskåpet   

Ha det bra alla   KRAM

Av Cecilia - 14 januari 2011 00:06

Det här blir ju lite nervöst, har ju aldrig gjort det förut.

Första gången liksom.... som sex, man vet inte hur bra man är.

Är man dålig så lär ju ingen berätta det förrens man är osams,eller?

Nåja, jag ska försöka så får vi se hur det blir.  


Det blir ett kort inlägg nu för klockan rusade iväg lite när jag gjorde sidan och i morgon ska jag vara på folktandvården 8.40 pip, med Mattias,en av sönerna.

Och så kommer ju Oliver, en annan av sönerna i morgon kväll. Han bor hos sin pappa drygt 20 mil härifrån men kommer varannan helg. Det är lite jobbigt att han valde att flytta men han ville ju flytta till pappa så det är väl bara att gilla läget. Huvudsaken är att han mår bra och trivs. 


Nu ska jag gå och sova. Ha det bra alla   KRAM


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Skapa flashcards