Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Cecilia - 18 januari 2011 13:59

Vill tacka för alla urgulliga kommentarer   KRAM till er

Av Cecilia - 18 januari 2011 10:57

Temperaturen är fortfarande över noll-strecket på termometern. Snön fortsätter att smälta och jag har massa vatten..... i tvättstugan!!

Snön är dock helt oskyldig till detta vatten, det är tvättmaskinen som har gått sönder-igen  

Den är inhandlad i Juli och den gick sönder redan tredje gången vi tvättade med den så vi fick en ny. Nu är det alltså dax igen!

Blir så trött, klarar mig inte utan tvättmaskin. Nåja, bara att ringa till reparatören och vackert vänta på att få den lagad.


Nu är det bara jag och tvillingarna hemma. De andra barnen är i skolan och på dagis. Snart är det dax att göra lunch till dom små liven. I dag blir det potatis,kokt torsk och äggsås. Vid kl 13.00 ska jag hämta Jonathan och Vincent från dagis.

Blir att leka en stund hemma för att sedan åka till "Familjens hus" kl 15.


"Familjens hus" är som öppna förskolan, man åker dit, låter ungarna leka, pratar med andra föräldrar, lagar mat... jättemysigt är det   

Och skönt att komma hemifrån en stund. Nu måste jag fortsätta. Har en diskmaskin som är hungrig , lite tvätt som ska vikas och lite lunch som ska fixas.

Hörs senare!!

Ha det bra alla  KRAM

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Skapa flashcards