Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Cecilia - 22 januari 2011 17:46

  Godingarna    Kewin närmast kameran, Dexter bakom.

Av Cecilia - 22 januari 2011 10:28

God morgon gott folk!


I går när jag kom hem efter att ha skjutsat tjejerna på bio så satt Jonathan och Vincent i badkaret. Tillsammans med..... vår lillkatt. Det är den konstigaste katten i världen tror jag! Man kan ju tro att ungarna var helt sönderklösta men icke! Inte ett rivmärke. Däremot tittade den stackars grå tussen på mig med bedjande ögon som sa - Snälla, ta upp mig och torka mig   


Kvällen blev lugn, jag hjälpte Henric med lite läxor och gjorde en champinjon omelett till kvällsmat,sen somnade jag. Kewin har sovit jättedåligt i natt, tror det är mer tänder på väg. Tycker så synd om honom. Han verkar ha det jättejobbigt med tänderna. På Dexter var det som en poppcorns-explosion i munnen. Ena dagen hade han två tänder och bara en vecka senare så hade han åtta, utan att jag märkt det.


I dag blir det nog att börja röja ur Jonathan och Vincents rum. Ska ta bort de fula lila tapeterna där som Jennifer ville ha en gång för länge sedan när det rummet var hennes.

Nu ska det bli vitt och grått med riddartema har vi bestämt. Men det är ju en del underarbete att göra och det går inte fort när man har många barn och ont i kroppen.

När vi väl kommer till målningen så får dom hjälpa till, men först ta bort tapet, spackla och slipa. Har dom tur är jag klar till Jonathans födelsedag i Juni  


Ha det bra alla  KRAM

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards