Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

Kewin och Dexter

Av Cecilia - 22 januari 2011 17:46

  Godingarna    Kewin närmast kameran, Dexter bakom.

 
 
Ingen bild

Stina

22 januari 2011 18:15

Söta dom är

 
Kimsan

Kimsan

29 januari 2011 00:32

Å va underbart med tvillingar! Jag har alltid velat ha det men frågan är om jag någonsin kommer att få uppleva det!?
Hur upplevde du det md dina tvillingar?
Mvh Kimsan

http://mammanochtrollungarna.blogg.se

Cecilia

29 januari 2011 12:43

Hej Kimsan
När jag fick veta att det var två så blev jag lite chockad eftersom jag redan hade 6 barn. Det var inte planerat att skaffa fler barn men så sa vi att 6 eller 7 spelar ju ingen roll. Nu blev det 8 och det är helt fantastiskt!
Verkligen dubbel glädje!
"Risken" att få tvillingar ökar med ålder och om man redan har många barn sen tidigare, eller om det finns i släkten (tvåäggs). Enäggs är alltid en slump. Mina är tvåäggs så det kanske blir fler tvillingpar i släkten i framtiden :)
//Cicci

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 16 september 2012 09:56

Barnen har ätit frukost.... och kastat smörgås på varandra!! Hela köket behöver städas efter 6 barns matkrig.... Nu har jag kastat ut dom en stund. Det är INTE okej att kasta mat i köket så då tycker jag att man kan vara ute en stund. Tror inte de ...

Av Cecilia - 14 september 2012 08:35


Vilken tråkig fredag det blev!! Jag som hade lovat de tre minsta barnen att vi skulle gå till skogen i dag eftersom de är lediga från dagis. Jag har ångrat mig!! Regnet vräker ner och det är bara 10 grader och blåser.Deet får bli en dag inne i stäl...

Av Cecilia - 10 september 2012 16:45

... och jag har inte skrivit en enda gång i bloggen på hela sommaren! Skönt, men jag har saknat det lite också    Vad har ni gjort i sommar då? Vädret har ju inte varit så jättebra utan mest bjudit på regn och mindre varma vindar. Jag vill nog ha e...

Av Cecilia - 4 maj 2012 08:06

Nu är det redan fredag igen,det var ju nyss helg!! Fattar inte vart veckorna tar vägen. Vad blir det i helgen då? Vet inte än faktiskt. Maths syster och hennes karl skulle komma och hälsa på sedan hade både Mattias och Adam fotbollsmatcher. Lite fi...

Av Cecilia - 30 april 2012 07:08

Det har varit en lugn helg. Eller lugn och lugn,allting är ju relativt    Vi har så gott som bara varit hemma. Förutom allt skjutsande på barnen då. Alla barnen har varit här i helgen. Inte alla samtidigt hela tiden men alla har varit hemma någon g...

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Skapa flashcards