Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Cecilia - 24 januari 2011 10:39

Min supergulliga svärmor fyllde år i går....

JAG GLÖMDE BORT HENNE!! Fan vad jag skäms   Ringde inte ens och sa grattis, utan glömde bort helt och hållet.

Tur hon inte fyllde jämt och är en så förstående svärmor.Skrev ett mess till henne i dag och sa förlåt för att jag glömde och grattis i efterskott.

Hon tackade och tyckte inte alls att det gjorde något att jag glömt, men jag känner mig lite korkad.


Hon är verkligen en av de finaste människorna jag känner så då kan man väl åtminstonde  komma ihåg att säga grattis. Fy på mig!

Synd dom bor så långt borta. Det är 30 mil så vi träffas allt för sällan.


Jag har fått hjälp att koppla in tvättmaskinen som den ska vara också! Nu kan jag tvätta OCH tumla samtidigt utan att proppen går. Tack M !  

Trodde ju att maskinen hade gått sönder igen förra veckan. Det hade den inte,(Det här får mig att känna mig MEGA korkad)det var nästan stopp i golvbrunnen där maskinen tömmer tvättvattnet.

Så varje gång den tömde, rann det som inte hann ner i golvbrunnen ut på golvet.


Ibland tar man för givet att det är de krångliga sakerna och att det är något som har gått sönder innan man ens har kollat de lätta sakerna först.

Som att ta för givet att motorn har skurit på bilen när man glömt att tanka typ  

Nu ska jag sätta på Jonathan och Vincent kläder och släppa ut dom så dom får lite frisk luft och sol på näsan. Själv ska jag tvätta lite och vika lite. Börjar äntligen se en ände på tvätten....kanske.


Ha det bra alla  KRAM

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Skapa flashcards