Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Cecilia - 27 januari 2011 22:36

men först skriva några rader,äta och torka golven. Städningen gick snabbt i dag.Inget gnäll någonstans ifrån  Skööönt!!

Vid sex-taget tröttnade vi i alla fall på att städa så det blev inte riktigt klart. Jag,Jennifer,Jonathan och Vincent tog en tur till IKEA.

Mattias gick på fotbollsträning och Henric var hemma med Kewin och Dexter.


Dom hann ju somna innan vi åkte så Henric fick det riktigt lugnt en stund. Hittade lite tyg i alla fall så nu kan jag börja sy.... men det får vänta tills i morgon för nu är jag för trött.


I morgon kommer Oliver!! Två veckor sedan han var här nu.. så låånga veckor och så går dom där helgerna så fort. Fick världens sötaste mess av honom förut.

"Älskar dig mer än livet,ses i morgon:)"

Hur mycket värmer inte det då?  


Nej, nu är det dags att sätta lite fart så jag hinner kramas med kudden några timmar också!


Ha det bra alla  KRAM

Av Cecilia - 27 januari 2011 11:50

Alla andra har så snygga bloggar. Har försökt att snygga till min också men det var ju inte så jäkla lätt.

Nu får det vara så här, är för dum för att förstå mig på det här med inställningar och grejer.Har varken tid eller tålamod att sitta här en halv dag för att försöka få till det.

Huvudsaken är väl att texten syns  


I dag är de 4 minsta barnen hemma. De har hostat ikapp i natt så i morse när det var dagisdags orkade de inte ens ur sängen.

Kände att det var bättre de fick vara hemma och ta det lite lugnt.

I eftermiddag blir det till att städa. Vi har veckostädning på torsdagar och då får barnen hjälpa till.

Den bästa dagen på hela veckan tycker dom-NOT   


Jag ska ta fram min symaskin i kväll har jag bestämt. Har inte sytt på hur länge som helst eftersom jag har haft problem med ett diskbrock som inte vill läka i flera år.

Nu tänkte jag att jag ska se om det funkar att sitta där en stund. Har massa roliga saker jag vill göra.Fast lite dåligt med tyg hemma då....en sväng till IKEA kanske!?


Någon mat ska man väl se till att göra också. Vet inte vad jag ska hitta på.Ungarna vill ha korv,inte en av mina favoriter då men det kanske får bli det ändå. Ugnsstekt falukorv eller korvstroganoff.


Nu blir det att lägga twinsen, dom är såååå trötta.

Ha det bra alla  KRAM


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards