Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Cecilia - 1 februari 2011 14:01

Nu jäklar verkar det lossna   

Har sökt massa jobb på nätet vi platsbanken osv... i dag har inte telefonen fått vila många minuter. Hitta,Eniro, telefonen och jag!

Två ställen som jag sökte för att jag tycker jobbet verkar intressant verkade intresserade....AV MIG!!

Det ena stället ska återkomma på fredag och det andra i eftermiddag!

Efter avslutat samtal hann jag knappt lägga från mig luren förrän de ringde från ett ställe som jag sökt på nätet.

Kallad på intervju på torsdag förmiddag!


Vore väl fan om det inte ska gå att hitta ett jobb!! Det finns ju jobb, tydligen är man inte helt ointressant trots att man inte har någon utbildning.

Har bara ringt, de flesta har inte haft ansökningar ute  och det är där jag verkar vara lite intressant.

Nu ska jag inte ropa hej men jag håller verkligen tummarna och det hoppas jag att ni också gör,för min skull!  


Nu ska jag och barnen åka till familjens hus.

Ha det bra alla  KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards