Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Cecilia - 2 februari 2011 11:39

Har en stund över, barnen sover middag och bygger med lego.

Jobbsökandet fortsätter,det var några intervjuer inbokade så jag står som någon slags reserv nu om ingen av dom passar... bättre än inget.

Har ju fortfarande intervjun på torsdag och ett ställe som ska höra av sig på fredag.


Suttit här och skummat runt en stund.Läst en blogg som jag fastnade i.Inlägg som handlar om att barnen inte är ute och leker längre och att "småtjejs tidningar" ofta bara handlar om sex!

Hur man får skönaste orgasmen, tillfredsställer sin kille osv... sjukt!


Jag blir så arg, dessa tidningar riktar in sig på tjejer i yngre tonåren. Måste dom verkligen bli matade med detta? Kan de inte få upptäcka livets mysterier i sin egen takt utan påverkan från dessa tidningar. Räcker det inte att ha idol repotage och rumsrena artiklar i dessa tidningar?

Dom är ju riktade till barn för guds skull!!


Och så detta med att barnen spelar så mycket... hur gör man för att komma ifrån det??

Har en 9-åring som vill spela CoD Black ops... jag har sagt nej (min 18-åring har det) men han får spela det hos sin bästa kompis.

Åter igen, det är inget barnspel!!!


I helgen tänkte jag packa med mina barn ut i skogen och grilla korv,även 9-åringen. (om vädret tillåter)Förhoppningsvis hittar vi något bra ställe där det går att åka pulka också.

Skönt att vara ute några timmar och bara åka pulka,äta korv och dricka choklad  

Nu ska jag dammsuga för nu har mina minstingar vaknat.


Ha det bra alla  KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards