Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Cecilia - 5 februari 2011 15:54

Blev det i dag när det bjöds på regn i stället för minus grader och sol. Tanken var ju att vi skulle ha gått till skogen och grillat korv och åkt pulka. Nu blev det en slappardag inne i stället.

Snart blir det en vända och inhandla lördagsgodiset.


Igår bakade jag,Jonathan och Vincent banan-kaka till eftermiddagsfikat. Den blev jättegod. Vi planterade frön också. Hur bra det nu kan bli att plantera rädisor,majs,jättepumpor och prydnadspumpor i lådor inne.

Nåja, barnen var sysselsatta en stund och något borde ju i alla fall bli lite grönt  


Oliver har spelat fotbollsmatch i dag. De vann med 5-2. Mattias är iväg och spelar fotbollsmatch nu... spännande.

I kväll ska jag och Mattias åka iväg en stund själva. Vad vi ska göra blir en överaskning men jag tror han kommer tycka det är kul, även om det bara blir han och jag.

Eller det var ju det som var tanken, att han och jag skulle få lite egentid från syskonen.

Nu blir det att riva loss i frysen för att se om det finns något att göra till middag... blir väl köttbullar eller något annat spännande. Till kvällsmat har jag i alla fall fått beställning på varma mackor.


Ha det bra alla  KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards