Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Cecilia - 6 februari 2011 12:13

Har jag i dag!!!!!

Tänkte ju att jag och Mattias skulle ha lite egentid i går så jag bokade en bowlingsbana i en timme. Jättekul hade vi, disco bowling och bara han och jag. Hade ju tänkt att han skulle få vinna också men eftersom han ville ha "staketen" uppe så var det ju omöjligt att kasta i rännan några gånger.... så då vann jag. Inte meningen men hur lätt var det att missa??


I dag har jag så ont så jag knappt kan gå! Allvarligt, har sån träningsvärk så jag bara vill ligga i soffan och tycka synd om mig själv  

Högerarmen och fingrarna på högerhanden känns som en utdragen gummisnodd som inte vill fjädra tillbaka och vänster skinka och lår gör SÅ ont!

Är detta ett tecken på att jag är otränad eller bara att man använder konstiga muskler när man bowlar?


Väntar på att Jennifer ska höra av sig så jag vet när hon kommer hem från sin pappa. Måste ju hämta henne på stationen så det kan ju vara bra att veta när hon kommer..

Jonathan och Vincent är ute och leker så det är bara jag,Henric och twinsen här... skönt att vila öronen en stund.

I kväll ska jag gå och lägga mig JÄTTETIDIGT... är sååå trött!Kanske ska vila middag med twinsen...!?

Men jag skulle ju behöva fixa något att käka och tvätta lite, fast det kanske kan vänta en stund...


Ha det bra alla  KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards