Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Cecilia - 8 februari 2011 14:04

I dag fyller världens bästa lillebror 27 år. Inte så länge sedan han var 4 tycker jag  Meningen var ju att jag och ungarna skulle till familjens hus i dag men det får vänta tills nästa tisdag.

Blir en sväng till brorsan och gratta i stället.


Blev dåligt med bloggande i går eftersom jag hjälpte Jennifer med läxor, handlade osv. Hann inte riktigt med.

I dag när jag lämnat Jonathan och Vincent på dagis tog jag och twinsen en tur till mamma och drack kaffe. Hon smiter till Grand Canaria på torsdag och blir borta drygt en vecka. Låter hemskt tycker jag! Jag menar vem vill svettas i solen helt i onödan om man inte måste?  

Skämt åsido... önskar faktiskt bort snön här också nu! Vintern har varit vääääldigt lång.

Vi har +grader och ALLT blir blött. Barnen är dyngsura när de har varit ute en stund! Det är det värsta med våren. Allt blir blött och otroligt skitigt.

Tvätthögen i tvättstugan växer till ett ofantligt berg som ingen törs bestiga...

Förhoppningsvis vågar mamman någon dag.... men inte i dag för nu ska det bytas om och åkas till lillebror.


Ha det bra alla   KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards