Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Cecilia - 10 februari 2011 12:40

Ska hjälpa dottern med läxorna. So-prov i morgon som ska pluggas till. Ganska intressant tycker jag men vi har inte riktigt samma uppfattning där  


Kommer ihåg när man själv gick i skolan, ingenting var ju kul då. Jag var sååå skoltrött!

8:an var nog värst så jag förstår henne... ändå vill man ju inte att de ska göra samma misstag och skita i skolan. Inga grundskolebetyg-inget gymnasium-inget jobb.Tänk om de kunde tänka så långt fram. Om de kunde förstå konsekvenserna innan de har sumpat skolan.

Men men, det här fixar hon!! Bara några veckor kvar sen är det ju påsklov, ett par veckor till sen sommarlov.


Nu blir det att hämta barnen på dagis och så plugga,plugga,plugga en stund innan det är dags för mat. Idag bjuder kocken på potatis,pannbiff och löksås. Det är inte fy skam det inte.

  Här är hon min "lilla" tjej! Vackraste i världen!!!!!!!!!!!


Ha det bra alla  KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards