Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Cecilia - 13 februari 2011 23:42

Äntligen får jag en stund för mig själv här framför datorn. Jonathan och Vincent ville INTE sova idag. Dom somnade inte förrens jag blev riktigt sur och släckte lampan och plockade bort CD-spelaren med musiksagan.Typ 22.45

Körde Oliver till stationen förut och då fick de följa med. Naturligtvis somnade de i bilen en stund och då är det ju kört.

Det är precis som om de laddar batterierna till 4 timmars extra lek på bara 10 minuters sovande.


Tänk om det var så för mig också!! Jäklar vad jag skulle få mycke gjort då. Ibland känns det verkligen som om man sover bort det mesta av sitt liv. De timmarna jag sover skulle jag behöva till så mycket annat.

Som att vika tvätt  Det har jag roat mig med framför en hel film nu i kväll. (Är fortfarande inte klar) Hur svårt kan det vara att vika tvätten direkt när man tar ut den ur tumlaren!!?

Blir lika grinig på mig själv varje gång jag sparar ihop ett berg med tvätt, och det händer ju.... ofta. Jag menar hur blåst får man bli?? Det är jättetråkigt att sitta ensam framför TV:n och vika tvätt! Och ändå gör jag om det... igen och igen.

-Första priset  i dumhet går till.... CICCI!!!!


Jag har en hel IKEA påse med strumpor också... sådana som tappat bort sin partner! Hur händer det?? Och när händer det? Kan det vara så att jag har en frusen enbent hustomte?

Nu mera lägger jag ALLA strumpor i den påsen och en gång i veckan så häller jag ut alla strumpor på golvet och kollar igenom. Alltid är det någon liten rackare som kommit tillrätta  


Nej, nu blir det nog att kramas med kudden en stund så jag orkar gå upp tidigt och väcka barnen. Lika bra så de kanske, förhoppningsvis somnar lite tidigare i morgon.


Ha det bra alla  KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards