Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Cecilia - 18 februari 2011 21:08

I dag har varit en sån där tråkdag. Handlat mat i massor, stressat hem med hungriga barn, plockat in all mat, fått hem hungriga barn från skolan... och sen kommer dottern och vill åka till vårt köpcentra och handla byxor.

Precis vad mamman kände för-NEJ

Men jag är ju en ganska snäll mamma så vi åkte ändå. Som straff för att jag fick gå,gå,gå och gå och....gå i flera timmar så lägger jag ut en skitsnygg bild på Jennifer.

 

Hon är väl för söt  

Nåja, hon fick sina byxor och en tröja och så lite underkläder .Sen köpte hon hårfärg.

Det är ett under att hon har hår. Ofta får hon för sig att det ska blonderas. Efter varje gång "glömmer" hon att håret blir slitet och risigt. Hon ångrar sig färgar över och gör om samma misstag några månader senare.


I morgon kommer min syster yster. Henric har lovat att vara barnvakt till sina småsyskon så vi kan gå på krogen  

SÅ snällt, det behöver mamman. Nu blir det att mata diskmaskin och tvättmaskin och inta ryggläge i soffan!!!

 Ha det bra alla  KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards