Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Cecilia - 20 februari 2011 11:13

I dag är jag en slagen hjälte!

Det är inte så ofta man är ute på krogen inte. Jag är såå trött,men det var det värt. Hade jätte trevligt. Det var jag, min syster och mina grannar som åkte in till den stora staden och slog klackarna i taket. Var väl hemma vid 3 taget i natt så det var inte så himla kul att gå upp vid halv åtta i morse. Men sånt är livet  


Skönt att inte Vincent kräktes något mera för då hade vi ju inte kunnat åka alls. Och det är ingen höjdare att få magsjuka i den här familjen!! En av mina största fasor faktiskt. 7 kräksjuka barn (och kanske mamma) och 2 toaletter och 1 tvättmaskin... behöver jag förklara närmare?


Nu pratar vi om något trevligare. Min granne K fick hugg i går   Vi stod och dansade när han blev flitigt uppvaktad..... av en annan kille. Jag har ingenting emot homosexuella människor men K är inte homosexuell. Han försökte smita undan där men blev ganska intensivt uppvaktad. Men det är väl alltid trevligt att bli bekräftad, eller?


Nu ska jag ta undan disken som jag inte hann ta innan vi åkte igår och sen ska jag bara sitta i soffan och lata mig en stund. Läsa lite kanske? Det var länge sedan.


Ha det bra alla  KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards