Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Cecilia - 26 februari 2011 18:35

Jag är så mätt! I dag gjorde vi helstekt fläskytterfilé,klyftpotatis och örtsås.

Varför slutar man inte äta när man börjar bli mätt? Nej man tar lite till eftersom det är gott.... Vansinne!

Så nu står efterrätten där på bänken... den får stå där en stund till.

Det blir kladdkaka med banan och grädde. Vem orkar det just nu då? Ingen..  


Vad har vi gjort annars här i dag då?

Inte mycket faktiskt eftersom barnen fortfarande har feber och hosta. Börjar bli trött på sjukstugan! Pulkabacken hade varit ett helt klart bättre alternativ så här på sportlovet.

Väntar på att få min bil lagad, den gick ju inte igenom besiktningen. Nu ska den tydligen fixas på måndag men i går var en månad sedan besiktningen så nu har jag väl körförbud.

Nåja, jag överlever utan bil tills på måndag. Handlade i går så det som kan ta slut är väl mjölken och det finns ju faktiskt i den lilla handelsboden på byn.


Nu ska jag klämma ner röven hos barnen i soffan och slötitta på något tecknat barnprogram en stund.


Ha det bra alla  KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Skapa flashcards