Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Cecilia - 27 februari 2011 18:50

I dag har vi varit på sjukhuset igen. Denna gången med Kewin som äntligen har fått sin förkylningastma diagnostiserad och fått egna mediciner.


Hur kul är det att komma in till ett stort sjukhus med sin 1-åriga son som har svårt att andas, bli hänvisad till barnväntrummet och mötas av en parfymstank som är som en vägg!??

Jag blir så irriterad på det!

Det är ett sjukhus,inte krogen... måste man duscha i parfym innan man går dit?

Dessutom tyckte den lilla blonda saken att min son skulle leka med hennes därinne.Han hade svårt att andas innan och det blev inte bättre kan jag lova!


-Ja det hade väl gått om någon härinne inte hade duschat i parfym, han har astma. Svarade jag.

Då tittar hon sig omkring och säger -Men... det är ju bara vi här-

Öhhhhh...... Hur gammal måste en blondin vara för att kunna tänka själv???


Vi fick sitta i en korridor på en stol... det tyckte han var kul-NOT.

Nu har jag nog gnällt färdigt för i dag dags att göra en kanna kvällskaffe och slänga sig framför TV:n och bara softa.


Ha det bra alla  KRAM

Av Cecilia - 27 februari 2011 10:20

Barnen har feber fortfarande. De blir lite piggare när de får alvedon så dom är inte helt av banan, men inte långt ifrån.

Inatt har jag haft tre febriga barn i sängen och två i spjälsängarna brevid. Känns som om jag har bastat hela natten, med lite tur så har jag gått ner ett par kilo  

Det värsta är nog hostan. Det låter som om de ska hosta upp lungorna. Tycker så synd om dem!!


Så besviken på någon som står mig nära också... bara så du vet - Jag kommer ALDRIG be om ursäkt för att jag berättar hur jag känner. Kommer inte be om ursäkt för att jag inte vill prata om något som får mig att må så dåligt att jag blir sjuk av det.

Trodde du skulle förstå och backa upp mig ,i stället skäms du för mig.....

Fine, då kan du göra det! Jag har rätt att säga ifrån! Jag har rätt att säga att det räcker!Och jag tänker INTE skämmas för det!!!


Nu ska jag plocka undan lite och städa toaletten... gissa vad!? Katt j***eln har mördat ännu en toarolle där inne!!!!!!!!!


Ha det bra alla  KRAM



Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards