Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Cecilia - 1 mars 2011 20:20

I dag har jag varit och besiktat om min bil. Den gick nästan igenom. 6 av 7 fel var okej men det 7:e var de fortfarande inte nöjda med.... sååå typiskt att inget bara kan flyta på utan strul.


Har varit på arbetsförmedlingen och skrivit in mig också... sen blev jag uppringd av min handläggare och ifrågasatt varför jag skrivit in mig när jag borde ha en rehab utredning... suck, hur ska jag veta?? De säger en sak ena dagen och så gör jag som dom säger och nästa dag är det fel.

Är så trött på dessa olika myndigheter som inte kan samarbeta någonstans och hela tiden ber en ringa upp nästa ställe och nästa... ingen vet någonting och ingen vet vem som ska svara på vilka frågor.  


I slutändan står man där och vet ingenting... är det jag som är korkad eller är det så att systemet verkligen är kass??

Jag kan ju inte gissa mig till vem jag ska prata med, eller?     


Nu blir det till att koka en balja kaffe, hjälpa dottern med matteläxan och sen måla mitt bord en vända till.


Ha det bra alla  KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Skapa flashcards