Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Cecilia - 5 mars 2011 08:17

Solen skiner ,barnen är på bra humör och mamman har sovit gott i natt. Det brukar jag inte få göra men i går hade jag så ont i kroppen att jag tog dubbla tramadol innan jag lade mig.

Tycker inte alls om dom egentligen för dom sitter kvar i huvet på mig dagen efter... som att vara bakis nästan fast utan illamående.

Men igår hade jag så ont så jag tog ett par. Man sover ganska gott på dom annars vet jag inte om dom funkar mot värken direkt.  


Så nu får jag smyga runt här och känna mig som en zombie några timmar innan dom har gått ur kroppen. Helt okej i dag för jag fick sova!! Nästan hela natten   Vaknade bara två gånger och det kan jag leva med.


Kewin har tagit sina första steg !! Dexter är inte lika stöddig än men det brukar gå snabbt när dom börjar. Om en månad springer dom väl.

Nu måste jag göra lite kaffe och ta en cigg.


Ha det bra alla  KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards