Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Cecilia - 7 mars 2011 18:05

Blev uppringdtidigare i dag av en kvinna på kommunen. Hade för flera veckor sedan försökt att få tag på henne för att ställa mig i vikariepoolen till barnomsorgen.

Hon var omöjlig att få tag på så till slut pratade jag in ett meddelande på hennes svarare.

Har inte hört ett ord efter det,men i dag ringde hon och undrade vad jag hade för mig.

Jag är ju ganska krasslig så att åka iväg och jobba på en förskola skulle ju inte vara så hyggligt, skulle inte orka heller. Räcker med det som är hemma när man mår så här.

Sen hade det ju varit bra om hon hade ringt tillbaka och bekräftat att jag stod med som vikarie. Då hade jag naturligtvis gått och fixat utdrag från belastnings registret som man måste ha för att få jobba inom barnomsorgen.

Nu har jag inget sådant så det får bli veckans projekt att fixa det.Så får vi hoppas att jag är frisk och har hunnit fått mitt papper nästa gång hon ringer.

Lite kaffe blir det nog nu och sen Familjen Annorlunda och så tror jag det började något som hette en unge i minuten i dag.... kanske i dag..


Ha det bra alla  KRAM

Av Cecilia - 7 mars 2011 10:26

Jag känner mig som ett tjatigt gnällmonster men jag är så jävla trött på att vara sjuk/ha sjuka barn!!

3:dje veckan är vi inne på och det känns inte okej!! Pratade med Oliver förut, han är också sjuk. Hoppas både han och jag har piggat på oss tills i helgen för nu vill jag träffa honom.

Ska försöka plocka undan lite här i dag. Ser ut som skrutt. Är mamman sjuk så stannar allt upp.Vad dom än säger så är det nog så att jag gör det mesta här hemma.

Har legat i 2 dagar med hög feber nu och nog fan fick jag laga mat i går... disken sa jag ifrån mig,orkade inte!


Men att ta fram dammsugaren eller plockaundan lite. Nej det är ingen som gör frivilligt!!Det kan ju gro igen så jag har lite att göra när jag piggnar till. Jag menar, vem tror jag att jag är som kan ligga och lata mig så där??

Kanske ett städschema vore något?

Vad har ni andra för regler med barnen och städning?


Här var det sagt att vi skulle hjälpas åt att storstäda 1 gångi veckan...funkar det?? NEJ..

Dags att göra någonting åt det.

Ha det bra alla  KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards