Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Cecilia - 16 mars 2011 13:24



I dag har dagen varit som vanligt. Barnen har varit på dagis och jag skulle ha varit hos läkaren i morse....trodde jag. Hade blandat ihop datum och missade tydligen läkartiden med 2 dagar. KLANTARSEL!!!

I dag skulle jag var på arbetsförmedlingen men dom ringde och sa att min handläggare var sjuk så det blev ingenting med det heller.


Längtar massor till helgen nu och hoppas på fint väder eftersom jag och ungarna har bestämt att vi ska ha grillpremiär. Det är så mysigt när man får tända grillen och laga mat ute första gången. Smakar extra gott  

Så fort snön är borta ska vi städa altanen och snygga till i trädgården. När det blir varmare ska här planteras ett gäng nya jordgubbsplantor också! GOTT!!!


Jag har lyckats gått ner 4 kilo också! Det är jag lite nöjd med,bara resten kvar   Nu blir det kaffe och dammsugning här.

Vad ska ni andra göra i dag??


Ha det bra alla  KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards