Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Cecilia - 19 mars 2011 08:11

Blääää.... Fick börja morgonen med att bära ena tvillingen ner i duschen,skura sängen och stoppa in alla sängkläderna i tvättmaskinen.

Han hade bajsat och tagit av sig blöjan,sen hade han utforskat vad det var för något.Det luktade inte tårta i sovrummet direkt och var ingen höjdare att vakna till men det är sånt som händer.Hoppas det var en engångsföreteelse bara.


Nu ska morgonkaffet avnjutas och barnen ska få frukost sen vet jag inte vad vi ska hitta på. Måste bli en vända till affären för att köpa grillkol och marinad i alla fall.Solen skiner så det får vara snö och snusk ute.Har vi sagt att vi ska grilla så grillar vi väl  


Jag skulle behöva åka och köpa en ny datakabel till min kamera. Kan inte lägga in foton på datorn vilket är VÄLDIGT irriterande. Jag är lite gammalmodig och föredrar att skicka i väg mina bilder på framkallning. Tycker om att sitta och bläddra i fotoalbum.Blir inte alls samma känsla att se ett bildspel på datorn eller TV:n.

Det är mysigt tycker jag, att sitta och titta och prata om vad man gjorde när fotot togs.Småbarnen älskar det. Dom kommer ihåg så mycket mer detaljer runt fotot än vad en annan gör. Blir lite som att läsa saga  


Nu ska jag dricka det där morgonkaffet som jag skröt om och ge barnen något att äta. Hoppas ni alla där ute kommer få en bra dag, det tänker jag ha!!


Ha det bra alla  KRAM

Av Cecilia - 19 mars 2011 00:38

Slarvigt har det blivit med skrivandet här ett par dagar nu. Jag har inte orkat och haft tid.Ganska mycket har det varit så då fick bloggen min hamna i kläm   

Har kollat på film i kväll med K. Vi såg Case 39... den var väl rätt okej. Lagom slött att glo på film och äta chips en fredagskväll.


I morse,eller på förmiddagen var ungarna och jag till affären och handlade. Behövdes påfyllning lite överallt. Sen är det ju som vanligt.När man kommer hem så kommer man på 100 saker som man glömt att skriva upp så det blir nog en sväng i morgon också.


Grillplanerna får vi se hur det blir med.Natten som var bjussade på 20 cm nysnö....det känns så där faktiskt  

Nu ska jag borsta gaddarna och gå upp och se om jag kan knuffa till mig en plats i MIN säng. Ligger massa barn där och snarkar.


Ha det bra alla  KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Skapa flashcards