Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Cecilia - 23 mars 2011 19:27

Så kan det gå!! Varför skulle jag ge mig på att försöka ändra den där bilden själv för?? Ser ju inte klokt ut!! Nu får man vänta tills dottern kommer hem och kan rädda mig och bloggen    Riktigt sååå snygg är jag ju inte att jag behöver en hel affisch-stor bild på mig själv. Ha ha ha... är för gammal för det här med datorer. Illa,illa


Ha det bra alla KRAM

Av Cecilia - 23 mars 2011 15:44

Passar på att skriva ett inlägg här medans maten puttrar på spisen. Kebabgryta med ris blir det i dag.

Barnen har varit på dagis och jag och småttingarna har haft äldsta sonens flickvän här . Hon kom i går men hon hade studiedag i dag så hon sov kvar. Sonen fick däremot vackert gå till skolan i morse.


Dammsög lite snabbt förut men det funkar ju sådär när tvillingarna hänger som snortrasor på dammsugaren    Får ta det i kväll när de sover i stället.


Vi hade tur och hittade gummistövlar till alla barn som behövde i går i alla fall. Olika färger fick vi också tag på så man slipper sitta och kolla storleken varje gång så nu finns det stövlar och ett par laddningar regnkläder till dom som behöver det mest! Skönt... då blir inte allt blött och lerigt.


Väntar på mamma också. Hon skulle kanske komma hit i dag men vet inte riktigt hur det blir än. En kompis skulle i alla fall komma över en stund och ta en kaffe med mig    Det är alltid trevligt!!


Nu ska jag duka och ta fram maten så mina utsvultna monster får äta!!


Ha det bra alla KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards