Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Cecilia - 24 mars 2011 10:07

Lämnade barnen på dagis lite senare i dag. Vincent hade lekt med honungs flaskan som stod på bordet i TV-rummet uppe.

Jag tycker det är gott med en kopp te med honung på kvällen och jag undrar nu hur jag kunde vara så dum att jag glömde bort att ta ner den igen!! Han hade ju kladdat med den i förrgår också! Nu blir det att fortsätta torka kladd,tvätta sängkläderna och torka soffan. Så långt vet jag att det är kladdigt om man bortser från hur barnet såg ut då 

Får bli en ordentlig storstädning för att få bort det. Och jag har bara mig själv att skylla på.


Vårväder här i dag igen Sååå underbart. 8 härliga plusgrader på skuggsidan av huset än så länge!!

Vad ska vi göra i dag då? Jo vi ska faktiskt städa, det är ju torsdag och så ska vi plocka upp lite i trädgården. Har hamnat rätt mycket saker mellan lagren av snö så nu ser det ut som skrutt. Funderar på att städa altanen också men det kanske är lite tidigt.... vi har ju ingen inglasad så man lär ju kanske inte gå ut och sätta sig där och ta en fika än.

Nu blir det i alla fall att sätta på en disk och en tvätt,alltid en bra början!


Ha det bra alla KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Skapa flashcards