Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Cecilia - 25 mars 2011 10:21

Nu är det fredag igen... min helg att få ha Oliver här! Räknar ner timmarna tills jag får hämta honom på stationen. Sen kommer det dröja en hel månad till nästa gång. Min helg nästa gång är det cup som han ska på. Klart han vill vara med laget och kämpa för vinst med dom.

Vet själv hur det var när man fick åka på cup.Det var ju årets höjdpunkt!Jag spelade handboll när jag var ung. Det ni!Jag har utövat idrott aktivt... om än för länge sedan  

Oliver fyllde ju tonåring i tisdags så i morgon blir det tårtkalas.


På eftermiddagen ska jag till läkaren. Har så ont i rygg,axlar och nacke.... klarar inte ens av att vika tvätt  En halv jävla tvättkorg gick bra sen strejkade axlarna och armarna. Jag HATAR att det blir så!!! Vill klara av att göra saker som alla andra gör,lika fort!

Varför ska det behöva ta 2 veckor för mig att tvätta alla fönster när andra klarar att fixa det på ett par timmar? När jag är klar så är det typ dags att börja om...

Jag vill leva inte vara som en 85 årig gammal dam i kroppen.

Vill kunna ligga på alla 4 i trädgården och rensa ogräs, kunna storstäda en förmiddag utan att ha hemsk värk flera dagar efteråt!

Varför just jag?? Jag har inte tid att vara sjuk.... Jag vill kunna jobba,bygga kojor i skogen med mina barn. Jag vill inte behöva säga till mina barn att dom inte kan sitta i mitt knä i dag eller att jag inte kan lyfta dom för att det gör så ont så jag tror att jag ska gå av!!

Jag vill inte!!!!!!!


Läkare kan bota cancer,bromsa HIV,byta hjärtan på folk men inte hitta en jävla värktablett som tar bort kronisk värk!?

Bitterfitta? Jo kanske men ibland måste jag få vara det. Det känns säkert bättre i morgon eller nästa vecka 


Ha det bra alla KRAM 

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards