Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Cecilia - 28 mars 2011 00:41

Känner mig bräcklig och skör. Som en tunn kristallskål. Om någon trampar mig på tårna just nu så går jag sönder.... i tusen bitar.

Har haft så ont och mått så dåligt ett tag. Mår man inte bra fysiskt så mår man dåligt psykiskt till slut.. Inte så jag behöver knapra lyckopiller men man går och tycker lite synd om sig själv.

Har varit några riktigt tuffa veckor med mycket värk och halvtaskig sömn. Det sätter sina spår.


Jag gråter för minsta lilla har jag kommit på, både tråkiga saker, som att jag var tvungen att lämna sonen på stationen i dag. Och riktigt roliga saker. Brukar aldrig tjuta för saker jag blir riktigt glad över men det gör jag nu... Hoppas det går över jag hatar att må så här.

Kanske har en vår-depression.. kan man ha det tro?? Ja varför inte,kan folk ha höst-depressioner så kan väl jag få ha en vår-depression!?


I morgon ska jag få min bil fixad. Skönt! Då rullar den ett år till förhoppningsvis.

Nu ska jag försöka sova igen... har ju inte gått så bra de senaste 2 timmarna men nu ska jag göra ett nytt försök!!


Ha det bra alla KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards