Alla inlägg den 2 april 2011

Av Cecilia - 2 april 2011 19:52

Har bestämmt mig för att rensa ur garderoberna ordentligt. I dag har vi hunnit med en hel del. Sju påsar som ska till typ röda korset eller något med kläder som inte används. En säck,än så länge med kläder som ska kastas. Varför sparar man kläder som gått sönder i sömmar?

Hade jag tänkt att jag skulle ta fram symaskinen någon dag och laga eller?


Har varit i väg och inhandlat ett par skor till dottern också och efter det förmedlade jag en omplacering på en hund. Inte illa pinkat på en dag  

Tvillingarna sover och de andra smågrabbarna kollar på TV en liten stund till innan sängen ropar på dom också. Då ska jag försöka röja lite här. Ser ut som skrutt och om man inte tittar vart man sätter fötterna så kan man trampa på lego.... det gör ont!


Måste torka av golven också. Våren har kommit på riktigt och det är inte alltid barnen kommer ihåg att ta av sig skorna i hallen  

Det har varit jätteskönt ute i dag,nästan  10 grader varmt dock lite snålt med solsken.


Nu blir det lite kaffe och sen ska jag plocka upp legot innan det händer en olycka.Blir fina blåmärken under fötterna som gör sviiiinont av det.


Ha det bra alla KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Skapa flashcards