Alla inlägg den 14 april 2011

Av Cecilia - 14 april 2011 09:08

I dag är det torsdag och min syster ska komma och hälsa på mig!! Kul,kul, vi träffas inte så ofta för hon bor några mil bort... typ 8 stycken. Men i dag kommer hon hit och fikar lite. Mamma kommer också hit så vi kan träffas allihopa. Mamma bor ett par mil bort åt andra hållet så i stället för att syrran ska åka runt så träffas vi här.

M har precis varit här och hämtat barnen och ska lämna dem på dagis.

Vi har haft det jävligt tufft ett tag men jag tror vi börjar vara hyfsat överens om hur vi ska gå vidare med allt.


Jag ska ägna förmiddagen åt att dammsuga, dricka massor av kaffe och mata tvättmaskinen.Får se hur det går då... har världens klåfingrigaste tvilling pojkar som bara klättrar och river ner saker..... hela tiden.

Nu ska jag sätta lite fart så vi kommer ut en stund sen.


Ha det bra alla KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Skapa flashcards