Alla inlägg den 26 april 2011

Av Cecilia - 26 april 2011 14:33

Jag skulle ju göra ett tappert försök att gå ner i vikt.... det har jag gjort    Senaste veckans kostomläggning har gett resultat! - 5 kg faktiskt! Blir lite stolt över mig själv.

Igår var det dags att köra sonen till stationen igen efter påsklovsveckan här. Som vanligt lika jobbigt men han kommer ju snart tillbaka.

Dagen då... först var det promenad med Jonathan och Vincent till dagis i morse. När jag lämnat dom tog jag med mig tvillingarna och handlade.Blev mest mat men några blommor att sätta i blomlådan slank med också.Sen har vi legat ute och planterat och försökt att få bort ogräset från rabatten.

Jag hatar att rensa ogräs!! Skulle vilja ha en underhållsfri rabatt, finns det sådana!? Jag är dessutom värdelös på att få sakerna att överleva.

Plastblommor kanske!?

Nu ska jag börja med maten, hög tid om vi ska få någon middag i dag.Ska göra köttgryta och det tar ju en stund.


Ha det bra alla KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Skapa flashcards