Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Cecilia - 5 maj 2011 19:25

Jag skyller på mitt mobila bredband som har strulat,därför har jag inte bloggat.... och så har jag inte haft lust. Men det är sant,kom inte ut på internet förns idag faktiskt.

De två senast dagarna har jag städat,övervåningen i går och nedervåningen i dag... bajstråkigt!! Skulle ha klippt av mig håret också men frissan fick förhinder. Jag som hade laddat så för att klippa av mitt jättelånga hår.Vad har vi gjort annars då?? Barnen har varit på dagis sen har det ju varit så jävla kallt ute så vi har hållt oss inne mestadels. Ungarna har varit ute och härjat men jag höll ju på att frysa ihjäl så jag gick in.

I går hade jag faktiskt barnavakt en timme och fick med grannen på en långprommenad i skogen, det var skönt. Måste börja röra på mig nu också antar jag för nu har vågen stått stilla i flera dagar  Men men, rom byggdes ju inte på en dag!

I morgon är det dags att hämta sonen på stationen igen  3:dje helgen i rad,härligt !! Hoppas jag får ha alla barn hemma någon gång i helgen.Får väl göra någon god mat, det brukar locka hem dom.

Nu ska jag fortsätta att ha supertråkigt.... har verkligen så långtråkigt så jag nästan döööör!


Ha det bra alla KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards