Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Cecilia - 6 maj 2011 09:21

Har precis kollat vädret på prognos.se. Det ska bli bättre väder nu som alla säger. I helgen 15-16 grader och hela nästa vecka 22 grader. Tro det eller ej men nästa söndag ska det faktiskt bli 121 grader!!?

Låter ju mindre troligt men det stod faktiskt så   I dag vet jag inte vad vi ska göra. Jag är rastlös som fasiken. Kanske blir det en sväng på marken!? Fast hur kul är det med tvillingvagn och 2 stycken som behöver koppel för att inte försvinna bland allt folk, och så ensam att hålla ordning på dom? Får se vad vi hittar på...

Kanske man skulle skörda årets första rabarber och baka lite, eller kanske ta tag i tvätthögen och vika ihop den... Det är ju inte så att jag inte har något att göra,frågan är bara VAD jag vill göra. Är så trött på att bara göra "hemma" grejer.

Är rastlös så det kryper i kroppen.

Ska väl börja med att få undan frukostdisken så får vi se vad som händer sen.


Ha det bra alla KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Skapa flashcards