Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Cecilia - 14 maj 2011 10:18

Hela morgonen har Vincent kommit och ska kramas och så säger han -myyys mamma. Kan bara säga myyys Vincent 

Nu på morgonen har sommar frisyren på 2 av grabbarna fixats. Sommar frisyr innebär rakat. Praktiskt med massa grabbar, fram med rakapparaten bara :) I går kväll ringde en kompis sedan tiden jag bodde i Strömstad. Så kul att prata, det var länge sedan. Tyvärr ses vi inte så ofta men nu har vi bestämmt att vi ska ses i sommar. 

Det var nog 3 år sedan sist så det är väl dags att träffas!


Mitt liv är ganska rörigt just nu. Mycket som händer och mycket som jag faktiskt mår lite tjivens av.... men jag  hoppas att allt löser sig till slut till det bästa för alla inblandade. Sommaren ska vara en bekymmersfri tid på året tycker jag. Ser fram emot att få tillbringa sommaren tillsammans med mina fantastiska barn!


I dag ska jag vika tvätt och försöka göra lite småfix som jag har skjutit på i "evigheter". Det är ganska kallt ute så det gör mig inget att vara inne i dag. Mår ganska bra i kroppen i dag så det är bara att köra på så länge man orkar  

Men innan jag gör någonting annat ska jag kasta på en stor gryta med kalops!!


Ha det bra alla KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Skapa flashcards