Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Cecilia - 18 maj 2011 14:34

Ungarna är sjuka,alla fall de tre minsta. Just nu sover de middag och det är faktiskt lite skönt för dom är jättegnälliga. De är genomförkylda och har haft lite feber till och från. På tvillingarna är det även mer tänder på väg.

Det går vattenkoppor på dagis så jag vet inte om det kanske är det som är på G... återstår att se. Vore på ett sätt skönt om det är det så de slipper ha det i sommar och på ett annat så blir det väl rätt jobbigt om de får det samtidigt. De fyra minsta har inte haft det någon av dem.

Tur att de äldre har haft i alla fall.


Håller på att tvätta (ovanligt-NOT) och plocka grejer. Känns som om det inte finns någon ände på hur mycket saker det finns att kasta runt på golvet. De är riktigt duktiga på det de där små liven 

I vardagsrum och kök har jag fått plockat bort krukväxterna ur fönstren och i vardagsrummet har jag även fått tagit ner gardinerna.... eller jag och jag, det fixade de så snällt åt mig. Tyckte det var bättre att ta bort dem helt ett tag eftersom de där metallstängerna säkert inte är så bra att få i huvudet. Så nu får det vara gardinlöst!


Nu blir det väl att slänga ihop lite käk också så man har det gjort och så svabbar vi av golven en sväng i kväll. Lika bra att göra det nu så jag slipper hållas med det i helgen för då ska det bli fint väder och varmt igen!

På frdag ska det inhandlas kläder till studenten också... och allt annat som ska vara.Lika bra att fixa så det är gjort.


Nej,det här går inte. Dags att lyfta på röven och sätta fart !

Ha det bra alla KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards