Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Cecilia - 30 maj 2011 01:12

Jag och vädergudarna är inte alls överens just nu. Vi är faktiskt ovänner!! Det här vädret gillas inte och händerna är stela och onda liksom ryggen sen får jag svårt att sova för att det gör ont.

Dessutom har jag skurit mig... i tummen. Tycker lite synd om mig själv för det är höger tummen och jag är högerhänt. Blev ganska djupt men jag klämde ihop det och tejpade. Hoppas det är bättre tills i morgon för jag behöver min tumme väldigt mycket just nu  


I morgon kommer jag vara en halvdöd mamma när klockan ringer. Men det är bara att kliva upp,le och se till så barnen kommer till skolan.

På lördag ska jag ut och roa mig. Jag fyller snart och ska fira min tjugosextonde födelsedag med vänner och en pava vin. Det var länge sedan!

Nu ska jag göra ett nytt försök att kramas med kudden.


Ha det bra alla KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards