Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Cecilia - 6 juli 2011 19:48

Jag mår faktiskt oförskämt bra    Har jätteont i ryggen men mår så bra för övrigt så jag nästan glömmer bort det.

I går var jag med barnen i skogen några timmar. Det var skönt att bara släppa lös vildarna en stund och bara vara.Meningen var att vi skulle plocka blåbär men det fanns inte så många.

Det blev mest lek och picknick. Bara mysigt helt enkelt.


I dag har vi inte gjort så mycket. Tvillingarna är genomförkylda. Tror det beror på tänderna som ploppar upp i hela munnen.

Kewin den lilla fisen väckte mig på ett mindre trevligt sätt härom dagen. Han är rackarns så morgonpigg och vaknade kvart över 5. Mamman hade inte alls någon lust att gå upp då utan jag lyfte över honom i min säng och slängde på en musik-saga. Han somnade om och det gjorde jag också.

Jag vaknar av att han kastar någonting på mig.... han har gått ut på balkongen och hittat kattens lunch bidrag till familjen!!! Det han kom och kastade på mig var inget mindre än en död mus 

Jag lovar att jag var snabbt ur sängen när jag insåg vad det var!!


Nu ska barnen matas och läggas, en ny dag i morgon och kanske blir det sjön. Får se vad som händer!


Ha det bra alla KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Skapa flashcards