Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Cecilia - 13 juli 2011 00:06

Jag har verklingen förträngt att jag har en blogg    Tänker bara blogga när jag känner för det nu under sommaren. Vill vara ute när det är fint väder och umgås med barn och vänner.

I dag har jag fått min bil fixad. Min ex-man var snäll och svetsade lite. Hela avgas systemet hade gått av så den lät som en 8:a med raka rör... kunde inte smyga med den direkt. Hela byn visste att det var jag som åkte hemifrån innan de såg bilen. Blev lite halvjobbigt att åka i den till Eskilstuna. Fick nästan ha hörselkåpor på sig inne i bilen.

Skönt att det blev tyst. Nästa helg tar nog jag och barnen en roadtrip till. Västkusten och krabbfiske står på schemat då. Det var sååå länge sedan vi var där nu så nu är det dags!Fast då blir det en hel helg, lite långt att åka för en dagsutflykt.


Jag har en ny soffa också!! Den är as-stor och jätteskön att ligga i   En riktig hångel-soffa är det så nu fattas bara någon att hångla med!!

Och nu är jag trött och skriver massa dumma saker! Blir sängen och krama kudden en stund tror jag.


Ha det bra alla KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Skapa flashcards