Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Cecilia - 28 juli 2011 08:40

Som varje morgon... jag är ett riktigt kaffe monster. Blir ett par kannor på morgonen, inte bara för att det är gott utan faktiskt mest för att jag är en riktig nattsuddare och morgontröttast i hela världen (och tjurig)   Eller morgontrött och morgontrött..... jag hoppar ogärna ur sängn med ett leende på läpparna klockan 6 på morgonen om vi säger så.


I går var vi till sjön. Det gick fantastiskt bra. Alla barnen lever fortfarande och de lyssnade strålande bra på mamman. Hotade redan innan de hoppade i att vi åker hem direkt annars... måste ju, 4 stycken galningar som inte kan simma kan ju bli lite mycket att hålla ordning på om dom inte lyssnar alls.


Idag ska det sista i vardagsrummet fixas till. Gardinerna ska upp och det ska "piffas" lite. Grannen och de stora grabbarna fick byta plats på TV apparajterna i går. Hade platt tv:n uppe och tjock tv:n nere... så ville ju inte jag ha eftersom jag har mys soffan nere. Tur man har snälla grannar och stora barn som kan göra allt det tunga.

Sen blir det att städa av golven och ta en tvätt eller 2... och så blir det nog sjön om vädret håller i sig.


Börjar sakna dottern nu också... hon är på semester med pojkvännen och det är lite tyst här utan henne faktiskt.

  Ingen som har samma pms:iga morgon humör som jag  

Hittade en jättegullig bild bland fotona på datorn.. frågan är ju bara om man verkligen får göra så här.... tror ni har dödat det här trädet nu gumman... hur känns det? En träd dödare? Tänk om det förblöder och ruttnar innifrån.... stackars trädet.... fast det var lite tonårs romantiskt 

    Nu ska jag göra det jag ska så vi kommer hemifrån en stund!!


Ha det bra alla KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Skapa flashcards