Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Cecilia - 14 augusti 2011 10:11

fast med tanke på hur ofta jag uppdaterar min blogg så skulle man ju kunna tro det!

Jag har bara haft massa andra saker för mig... det är ju trots allt fortfarande sommar   Sitter här, högst välmående, lyssnande på Rammstein och suger åt mig av en ljuvlig kaffedoft som letar sig ut från köket!- Nej det är ju inte första kannan såklart men det luktar ju lika gott varenda gång  


Hur gick det med bantningen då tänker ni säkert... kunde den bruden lyckas över sommaren?? JA,faktiskt så har jag lyckats.... allt jag vill gå ner är inte borta men i morse stannade vågen på -15 kg i alla fall!Det är flera kilo från målvikten men en bra början.Finns andra saker som är viktigare i mitt liv också.

Detta är en bra bonus men absolut inte allt 


Så nu när jag sitter här och tänker på vilket rikt liv jag har och hur snuskigt bra jag mår just nu så tänker jag att en äppelpaj skulle vara himlans gott faktiskt.


Ha det bra alla KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards