Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Cecilia - 18 augusti 2011 13:37

nästan i alla fall.Mamman är rastlös,tvillingarna är rastlösa och Jonathan och Vincent bara bråkar och är allmänt uttråkade.

Det regnar ju stup i kvarten och jag har inte lust att hitta på någonting. Ska göra lite mat och vika lite tvätt, det är vad jag orkar med i dag känner jag.

Det har blivit annan luft ute... höstig. Skönt tycker jag egentligen men jag får så mycket ondare.


Orkar inte bry mig om det... hatar det och om jag inte tänker på det så kanske det inte finnas  Önskar att det vore så enkelt.


I går kom vi äntligen ut i skogen!! Meningen var att vi skulle plocka svamp men någon annan dum jäkel hade hunnit dit före mig....igen!! Jag blir så trött!

Nu har jag gnällt massor och det var verkligen inte meningen för jag mår riktigt riktigt bra så jag har ingen anledning att gnälla det minsta men det ska ändå bli skönt att skola och dagis börjar på måndag.

Saknar rutiner till viss del.... som att få barnen i säng i vettig tid på kvällen. Jag VÄGRAR ha fasta tider och massa planering på sommaren!Och då blir det ju därefter... vi gör det vi vill när vi vill och skiter i vad klockan är 


Nej, tillbaka till vardagen. Tvättvikning och matlagning..


Ha det bra alla KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Skapa flashcards