Alla inlägg den 4 december 2011

Av Cecilia - 4 december 2011 22:18

Hej hej!!


ÄNTLIGEN har jag tillgång till dator igen...efter månader med bara internet i telefonen. Nu kan jag blogga igen... kul tycker i alla fall jag. Hoppas några av er som följde min blogg i somras hänger med igen.


Som ni som läste i somras säkert förstod så träffade jag någon som jag blev fruktansvärt förälskad i.... jag är fortfarande fruktansvärt förälskad   Och jag blir fortfarande kärare och kärarare för varje dag som går. Jag hade en sån jäkla tur så kärleken var besvarad och vi förlovade oss i början på oktober. Ja det var snabba ryck,jag vet men varför vänta medan livet springer iväg?? Känns det rätt så gör det ju det.

Nej klockan är mycket och jag ska faktiskt gå och lägga mig nu men vi hörs väl i morgon igen!?


Ha det bra alla KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Skapa flashcards