Alla inlägg den 2 april 2012

Av Cecilia - 2 april 2012 12:00

Tycker det känns som om vi bara kännt varandra några veckor... men ändå hela livet    Låter det dumt? Kanske men det är så det känns. Han gör mig lycklig och lugn i själen. Han finns alltid där när man behöver honom i både medgång och motgång. Jag älskar honom av hela mitt hjärta och i dag är det 6 månader sedan vi bytte ringar   Jag väntar med spänning på att få åldras tillsammans med denna man som verkligen gör mig lycklig på riktigt!!

ÄLSKAR DIG MATHS!!      


Vad händer annars i dag då?

Har inte riktigt bestämt det än. På förmiddagen var min pappa och lillebror här och fikade. Vi lånade brorsans hund en stund bara för att vi kunde och för att vi saknade henne. Barnen blev glada att träffa henne igen och just nu ligger dom i en stor hög i soffan och tittar på barnkanalen.

Stackars Jonathan har haft jätteont i sitt öra i natt. Det verkar vara lite bättre nu efter massa (enligt ordination) nässpray och alvedonen han fick i natt. Hoppas det går tillbaka.


Antar att jag måste försöka städa av lite här efter helgen. Helt otroligt vad dammigt det blir bara för att man är många   Vad kommer allt damm ifrån?? Dammtussar stora som kattungar!?Bäst att städa bort dem innan de får huggtänder och anfaller. Lite mat ska vi väl fixa till också. Korvstroganoff låter som ett bra alternativ i dag och barnen verkar inte protestera så då får det nog bli det.

Så, då var väl dagen i det närmaste uppbokad. Lite tvätt hinner jag nog med också. Bäst att sätta fart 


Ha det bra alla KRAM 



Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards