Alla inlägg den 3 april 2012

Av Cecilia - 3 april 2012 09:43

Sitter här och njuter av mitt morgonkaffe. Tvillingarna är lämnade på dagis och de andra barnen är hemma eftersom de har påsklov. De sitter i soffan och slötittar på TV medans jag sitter här och bara njuter av lugnet och kaffet.

Jag fryser väldans fortfarande efter promenaden till dagis men snart ska jag försöka få upp värmen med lite tvättande och plockande.

Har fruktansvärt ont i axlarna i dag men jag vägrar låta sjukdomen bestämma över mitt liv! Den kommer alltid vara en del av mitt liv men kommer aldrig få ta över det!


Igår fick jag present av min älskade. Ett ljus med Texten :


JAG ÄLSKAR DIG

Jag känner mig trygg och säker i närheten av dig,med tanke på,att jag vet hur mycket du älskar mig.

Den här värmen är något jag vill ge dig därför att du är ljuset i mitt liv.

En sak är säker,min passionerade eld för dig kommer aldrig att slockna.


Han är så gullig och det är helt klart de små sakerna som gör det. Det behöver inte ens vara saker. Det räcker med soffmys eller en kram men naturligtvis blir man glad när man får presenter  

Där är jag nog lik de flesta andra kvinnor. Man känner sig ju lite speciell då.

Jag får lov att säga att Maths är bra på det där.Han får mig att känna mig viktig och speciell utan att det känns som om han försöker köpa mig. Jag tycker om det enkla,vilket han helt klart har snappat upp. Skulle jag få smycken för flera tusen skulle jag bara få ångest. En blomma någon gång,en chokladbit eller som nu ett ljus är alldeles lagom saker för att få mig att känna mig uppskattad och älskad  


Nu är kaffet slut och jag ska försöka få lite saker gjort här. Får se hur långt energin räcker till.


Ha det bra alla KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards