Alla inlägg den 8 april 2012

Av Cecilia - 8 april 2012 14:51

Efter en hektisk helg sätter jag mig här och vilar en stund. Det har varit fullt ös med gubbar och gummor,godis i omänskliga mängder,bus,tv-spel  och filmkvällar.

En härlig blandning som även gör att man blir lite trött i huvudet. Nästan alla barnen har varit hemma i helgen.Alla mina har varit här plus dotterns pojkvän och så har tre av Maths barn varit här så totalt 12 stycken plus eller minus några beroende på hur många som varit ute eller hur många kompisar som har varit inne.


I går tog Maths med sig sex av de mindre barnen till lekparken/fotbollsplanen så jag hann städa av golven. Det var som en sandlåda i hallen efter kläder och skor. Efter tio minuter så var sandlådan innanför dörren omkring sparkad på hela nedervåningen och det var sand precis överallt.  


Vi har inte ätit någon traditionell påskmat. Det brukar inte vi göra... har nog aldrig gjort det. Ska jag vara helt ärlig så kokade vi inte ens ägg till frukosten på påskafton. Det kan man ju tycka att man borde ha gjort men det glömmde jag faktiskt helt bort. Nåja,det viktigaste är väl att de fick gå påskakärringar och äta massa godis tills de nästan kräktes.


Nej nu ska jag vila lite från datorn också och vänta in mannen som har lämnat tillbaka sina barn till sin mamma.

Ha det bra alla KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards