Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Cecilia - 4 maj 2012 08:06

Nu är det redan fredag igen,det var ju nyss helg!! Fattar inte vart veckorna tar vägen. Vad blir det i helgen då? Vet inte än faktiskt. Maths syster och hennes karl skulle komma och hälsa på sedan hade både Mattias och Adam fotbollsmatcher.

Lite fix finns det kvar att göra i trädgården också annars får det nog bli en slapparhelg som det ser ut just nu.


På onsdag ska jag på nytt möte på arbetsförmedlingen. Nu ska utredningen tydligen skippas och arbetsträningen ska dras igång helst i går.

Jag hatar när det inte kan planeras och följa någon slags plan.... dom skyfflar runt mig och ger mig olika bud varje gång. Skit samma att jag behöver lite framförhållning med tider på dagis osv. Ena gången känns det jättebra när man går från ett möte,man känner att de har lyssnat och de lovar saker som får en att känna att man kommer få den hjälp man behöver.

Nästa möte eller telefonsamtal från dom ,då har dom ändrat allt vi bestämde på föregåeende möte eller så tycker de att den andra parten i detta "samverkansprogram" tar för lång tid på sig och då ändrar de och bestämmer nytt.

Jag har kommit till en punkt där jag inte orkar bråka längre. Det spelar ingen roll vad jag tycker eller känner. JAG har inga rättigheter som sjuk. DE bestämmer åt mig. Det är bara att nicka och le.....

Vill bara kunna ha ett 7-16 jobb som alla andra men nu funkar inte det.... det kommer aldrig någonsin fungera så igen. Skitdrygt!!! Bläää...


Nu ska jag i alla fall sluta gnälla och försöka styra upp tvätthögen och sätta upp nya gardiner i sovrummet. En härlig fredag önskar jag er!!


Ha det bra alla KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards