Alla inlägg den 10 september 2012

Av Cecilia - 10 september 2012 16:45

... och jag har inte skrivit en enda gång i bloggen på hela sommaren!

Skönt, men jag har saknat det lite också    Vad har ni gjort i sommar då? Vädret har ju inte varit så jättebra utan mest bjudit på regn och mindre varma vindar. Jag vill nog ha en sommar full av värme och sol för att jag ska tycka att det är sommar ordentligt. Visst har vi haft några fina dagar så det har väl inte varit bara skit men de dagarna är ganska lätträknade.


Dock lyckades vi pricka in ett par av dem när vi var på semester med barnen.

Vi bestämde oss för att åka på tältsemester med ungarna. De som kunde och ville fick följa med. 8 av våra 12 gemensamma barn som bor hemma ville följa med oss till västkusten.

Vi fick låna ett militärtält och sen bar det iväg   

 


Vår första dag var ganska blåsig men inte direkt kall. Det småregnade och barnen plockade tonvis med snäckor och ägnade sig åt krabbfiske.

 


Andra dagen var inte heller strålande sol. Det var varmt och uppehåll så vi tog med oss ungarna och gjorde NORDENS ARK osäkert. Alla barn med ut därifrån också  

 


De två sista dagarna bjöd på helt fantastiskt väder så då försökte vi bara njuta av sol och hav.

 


Och leta djur som bara finns i havet.

 


I början av sommaren så slutade Jennifer 9:an . Skönt att lägga grundskolan bakom sig och börja på ny skola med nya klasskompisar.

Nu går hon hantverksprogrammet med inriktning på frisör. Det tycker jag är bra    Så stolt att hon klarat de första 9 åren av skolan och kommit in på den linjen hon ville gå !!! BRA KÄMPAT   

 


Efter vår semester så valde vi att skaffa ett par nya familjemedlemmar. Vi har ökat ut familjen med två stycken kisse bäbisar. En gul liten sak som heter Whiskey och en sköldpaddsfärgad som fick namnet Vodka.

 


Vodka har jag ingen bild på så det får bli vid ett senare tillfälle.

Nu ska jag göra någonting vettigt som att sätta på en tvättmaskin.


Ha det bra alla   KRAM


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards