Alla inlägg den 16 september 2012

Av Cecilia - 16 september 2012 09:56

Barnen har ätit frukost.... och kastat smörgås på varandra!! Hela köket behöver städas efter 6 barns matkrig.... Nu har jag kastat ut dom en stund. Det är INTE okej att kasta mat i köket så då tycker jag att man kan vara ute en stund.

Tror inte de dör av lite frisk luft heller. Dom sitter gärna vid datorn och det blir gärna lite för mycket av det emellanåt. Barn behöver frisk luft och de är så många så de borde kunna hitta på något ute en stund. Fantasi har de ju tydligen annars.. som när de startar krig med smörgås i köket!!


I går spelade Oliver sin första fotbollsmatch i sitt nya lag här. Vi tog med alla barnen och åkte och tittade. Det gick bra och de ledde med 1-0 tills det var fem minuter kvar.Då blev det 1-1. Synd!! 

Adam spelade också fotbollsmatch i går och dom vann med 5-2.


Vad händer i dag då? Vet inte det än, jag ska väl börja med att städa köket och väcka kärleken. Jag fick sovmorgon i går så han får det i dag. Det är ju skapligt väder så kanske blir det lite höstfix i trädgården. Vi får se vad vi hittar på.


Nu blir det alla fall lite mer kaffe och en giftpinne.

Ha en bra dag alla   KRAM



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards