Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Cecilia - 19 januari 2011 11:04

En liten stund, alldeles för mig själv har jag på förmiddagarna när tvillingarna sover middag.

På den där lilla stunden hinner man ganska mycket. Dammsuga,sätta på tvätt/diskmaskin, städa toaletten eller torka golvet.Och så blogga lite då.

Man får passa på att göra sånt som blir krångligt med två krypande,klängiga bäbisar.Dom är så nyfikna och vill vara med överallt där det händer något  


Vincent är hemma från dagis i dag också. Han ville inte gå dit och jag ser ingen anledning att tvinga dit honom. Jag har dagis 15 timmar i veckan för att de ska få träffa och leka med andra barn. Om dom inte vill tänker jag inte tvinga dom. Jag är ju ändå hemma och han kanske känner att han ville ha några timmar med mig nästan för sig själv.

Just nu är han på sitt rum och leker med bilar.Kan ju också vara skönt att få leka ensam utan storebror som retas och ska bestämma.


I dag blir det en ganska lugn dag hemma. Ska byta gardiner i köket, tvätta lite och plita ihop inköpslistan för morgondagens storhandling. Bläää  Det är så tråkigt men ganska nödvändigt.

Har lovat barnen att vi ska baka också... har inget mjöl, alltså måste vi handla. Det var min lugna dag det. Nåja, nu blir det lite lunch. Köttbullar och makaroner får det bli.

Ha det bra alla  KRAM

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards