Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Cecilia - 20 januari 2011 13:46

Så har man varit och storhandlat då...

Hade varken barnvakt eller bärhjälp i dag. Gick jättebra    Jag, tvillingarna och två kundvagnar fulla med mat,blöjor och välling.

Gick ju ganska bra att styra vagnarna i början men allt eftersom jag fyllde dom så blev dom ju tyngre.... och bångstyrigare att köra.

När vi närmade oss kassan så åkte dom åt varsitt håll hur mycket jag än försökte styra.


Jag har ju insett att det går mycket fortare och är smidigare att självscanna så det gjorde jag ju i dag också. Nästan framme vid kassorna så hittade jag musiksagor till Jonathan och Vincent för 19:-. Tog ett par stycken men dom gick inte att scanna in utan det stod att man skulle ta kontakt med personal i kassan.

Släpade mina bångstyriga vagnar mot kassan, scannern visade på 2 565:- så, så farligt var det ju inte ändå, för väl framme så får jag naturligtvis avstämmning!! HATA säger jag bara. Det är så jobbigt.


Som tur var hjälpte personalen till att packa mina varor igen för vid det här laget ville inte tvillingarna handla mera.

Och allt stämmde... nästan. Jag hade lyckats snatta för 48.50 Jädrans vad pinsamt men det är väl sånt som händer.

Nu ska jag ta en kopp kaffe och försöka varva ner en stund innan det är dags att göra mat.

Ha det bra alla  KRAM

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards