Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Cecilia - 10 mars 2011 14:22

En av mina allra bästa vänner är gravid!!

Dom har kämpat för detta såå länge och jag håller fingrar och tår för att det går vägen! Jag är så glad för deras skull!   Höll på att börja gråta när hon ringde och berättade för mig. På något sätt känns det så orättvist att man har så lätt för att bli gravid när andra får kämpa så.


Jag visste knappt hur jag skulle berätta för henne att jag var gravid igen och att det dessutom var tvillingar nu sist.

Jag VET att hon glädjs med oss men jag förstår även hur otroligt påfrestande det måste vara att önska ett barn så man nästan går sönder och så blir det inget,medans kompisen blir gravid så fort hon tittar på ett par kalsonger.

Grymt orättvist är det.


I dag har Vincent varit hemma från dagis igen. Han var varm och slö i går när jag hämtade honom och i dag har han över 39 grader igen. Nåja,orkar inte ens gnälla om det.Snart är det sommar och då brukar de inte vara sjuka   

Det har snöat här i dag. Massa äcklig blötsnö.Den försvinner på en gång men det hade varit trevligare med solsken!!  Imorgon är det FREDAG och då kommer Oliver,äntligen!! Har inte träffat honompå en månad nu.Jobbigt

Nu ska jag laga lite mat,vet bara inte vad.... ja,ja kommer nog på något!


Ha det bra alla  KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards