Direktlänk till inlägg 3 mars 2011

Vårtecken...

Av Cecilia - 3 mars 2011 11:05

Det har jag hittat idag faktiskt....   fast av en ganska otrevlig sort tyvärr. Katten hade en fästing!!Dom är äckliga, helt värdelösa,snuskiga små djur. Fast det måste ju ändå betyda att det är "vår"... eller?

Hoppas det blir det snart. Saknar min svärmor och min mans syster-dotter. Lova att komma att hälsa på när snön försvinner!!    


Henric ligger magsjuk nu... hoppas det är samma som vi hade så inte han har släpat hem någon ny variant så alla får det igen. Då vet jag inte vad jag gör!


I dag ska jag sysselsätta mig med massa tråkiga saker som att bädda rent i alla sängar,damma,torka golv och annat pyssel. Låter väl roligt!??

Det är det inte men det är skönt när det är klart.


För er som undrar så är "annat pyssel" att ta många och långa pauser med mycket kaffe och prata med typ syrran i telefon i 2 timmar  

Jag är sååå lat och dessutom har jag ont i ryggen,nacke och axlar.


Ha det bra alla  KRAM

 
 
Floorballs

Floorballs

3 mars 2011 14:24

Är det sant en FÄSINGJÄVEL redan nu...???
Var den djupfryst eller...haha?
Nej skämt & sido, är det verkligen sant...jag
HATAR fästingar!!!
Lustigt jag skrev oxå ett VÅR inlägg, men med lite andra objudna gäster...haha!
Ha en underbar dag & var rädd om din familj!
SES! // F

http://www.cashtips.se

Cecilia

3 mars 2011 14:49

Ja, det är sant... dom är så äckliga!!
Ha det//Cicci

 
johanna

johanna

3 mars 2011 15:54

Festing nu ? huh va hemskt ...

http://livetsom2barnsmama.bloggplatsen.se

Cecilia

3 mars 2011 19:01

Japp...skitäckligt!
//Cicci

 
ame-lyn

ame-lyn

3 mars 2011 16:12

Fästingar är söta små djur :)

http://ame-lyn.bloggplatsen.se

Cecilia

3 mars 2011 19:01

Ja eller hur... tycker du säkert när du har haft borrelia en gång också :S
//Cicci

 
Ingen bild

Floorballs

10 mars 2011 08:46

Hej Cicci!
Du är verligen en av mina absoluta favoritläsare=)
Tack så jättemycket för dina snälla kommentarer, trodde jag skulle få många miljövänner på mig nu...haha?
Kramiz
//F

Cecilia

10 mars 2011 14:22

Tackar!!
Ja men hur kul är det att betala hutlösa summor för något så ointressant som bensin och el??
Kul att köpa nya tapeter eller gardiner för 500,det syns ju men att kasta i en 500 i tanken på bilen.... nödvändigt ont :S
Ha det bäst//Cicci

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 16 september 2012 09:56

Barnen har ätit frukost.... och kastat smörgås på varandra!! Hela köket behöver städas efter 6 barns matkrig.... Nu har jag kastat ut dom en stund. Det är INTE okej att kasta mat i köket så då tycker jag att man kan vara ute en stund. Tror inte de ...

Av Cecilia - 14 september 2012 08:35


Vilken tråkig fredag det blev!! Jag som hade lovat de tre minsta barnen att vi skulle gå till skogen i dag eftersom de är lediga från dagis. Jag har ångrat mig!! Regnet vräker ner och det är bara 10 grader och blåser.Deet får bli en dag inne i stäl...

Av Cecilia - 10 september 2012 16:45

... och jag har inte skrivit en enda gång i bloggen på hela sommaren! Skönt, men jag har saknat det lite också    Vad har ni gjort i sommar då? Vädret har ju inte varit så jättebra utan mest bjudit på regn och mindre varma vindar. Jag vill nog ha e...

Av Cecilia - 4 maj 2012 08:06

Nu är det redan fredag igen,det var ju nyss helg!! Fattar inte vart veckorna tar vägen. Vad blir det i helgen då? Vet inte än faktiskt. Maths syster och hennes karl skulle komma och hälsa på sedan hade både Mattias och Adam fotbollsmatcher. Lite fi...

Av Cecilia - 30 april 2012 07:08

Det har varit en lugn helg. Eller lugn och lugn,allting är ju relativt    Vi har så gott som bara varit hemma. Förutom allt skjutsande på barnen då. Alla barnen har varit här i helgen. Inte alla samtidigt hela tiden men alla har varit hemma någon g...

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards